Skocz do zawartości


Zdjęcie

FUT Pytanie Awaryjne


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 MichaeL95

MichaeL95

    Senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 482 postów

Napisano 09 March 2013 - 16:04

Witam
Chciałem korzystać z Ultimate Team za pomocą przeglądarki i mam pewien problem.
Otóż loguję się normalnie na stronę 

 

http://www.ea.com
 

 

 ale kiedy przechodzę w zakładkę Ultimate wyskakuje mi taki o to komunikat :

 

http://img19.imageshack.us/img19/2774/futdp.png

 

 

Co do tego pytania to nie ustawiałem nigdy żadnego pytania awaryjnego a jeśli ustawiałem to nie pamiętam.

Miał ktoś podobny problem ? Proszę o pomoc, za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

ps/ nie piszcie mi bym pisał/dzwonił do pomocy technicznej - bo już to robiłem, jednak bez odzewu


 Pozdrawiam


  • 0

„Nie jestem najlepszym na świecie, ale lepszego ode mnie nie ma.” ~ Jose Mourinho


#2 czeslawo

czeslawo

    Senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 492 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Częstochowa
  • Numer GG: 390972
  • EA Nick:czeslaw505

Napisano 09 March 2013 - 16:13

Musiałeś ustawiać pytanie awaryjne ponieważ gdy zakładasz FUT musisz takowe podać. :D Szczerze mówiąc  nie wiem jak rozwiązać ten problem bo swoją odpowiedź pamiętam :laugh:


Użytkownik czeslawo edytował ten post 09 March 2013 - 16:14

  • 0

#3 Torres™

Torres™

    Portista

  • VIP
  • 3772 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kosiny k. Mławy
  • Numer GG: 5817924
  • Internet:1,3 Mb/s
  • EA Nick:TorresFP

Napisano 09 March 2013 - 16:15

Chyba jednak jedynym sposobem na odratowanie tego konta jest pomoc techniczna. Jednak najlepiej to zrobić korzystając z wersji Amerykańskiej, gdzie dostępny jest Livechat. Przygotuj się na pytania dotyczące nazwy drużyny, ilości zawodników (dokładnej), ilość zawodników rare (świecących) lub podobnych. Miałem podobny problem i nie pamiętałem tych wszystkich liczb dlatego pisałem do polskiego supportu tak długo aż zresetowali mi to pytanie i ustawiłem własne.


  • 0
Gdybym chciał łatwej pracy, to zostałbym w Porto – piękny niebieski fotel, Puchar Ligi Mistrzów, Puchar UEFA, Bóg, a po Bogu ja. - Jose Mourinho po zdobyciu LM z Porto

#4 MichaeL95

MichaeL95

    Senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 482 postów

Napisano 11 March 2013 - 15:50

Problem rozwiązany , czekałem ponad 20 min na połączenie i rozmawiałem z kolesiem ok 10 min ale było warto -> działa :D

 


Użytkownik MichaeL95 edytował ten post 11 March 2013 - 15:50

  • 0

„Nie jestem najlepszym na świecie, ale lepszego ode mnie nie ma.” ~ Jose Mourinho


#5 PapaSmerf

PapaSmerf

    Amator

  • Members
  • Pip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Numer GG: 117848
  • Internet:10Mb/S
  • EA Nick:PapaSmerf_POL

Napisano 11 March 2013 - 17:44

mogłeś to zrobić też inaczej. Przy logowaniu miałbyś gdzieś opcję zrestartowania hasła, wszedłbyś do fify w grze i tam wyskoczyłoby Ci okno zmiany hasła na nowe, którym logowałbyś się w przeglądarce.


  • 0

#6 Tarcza

Tarcza

    Amator

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 02 September 2014 - 11:42

A co Ci powiedział ten Facet co z nim razmawiałeś??

 


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników